Arhiiv 2010/11

Ekskursioon mööda Eesti jugasid

28.03.11

17. – 18. märtsil sõitsime kahepäevasele ekskursioonile mööda Eestimaad. Koos meiega sõitsid grupi 1KTK õpilased ja üheksa külalist Leedu koolist.

Selle ekskursiooni organiseeris Juri Gerzanitš. Esimesel päeval me külastasime Toila Oru parki, nägime Valaste, Jägala ja Keila-Joa juga, peatusime Ülemiste keskuses Tallinnas ning viibisime Padise kloostri varemetes. Reisi ajal oli huvitav kuulata ja vaadata tulevaste giidide koostatud esitlusi. Samuti osalesime grupitöös, mille käigus kõik said üksteisega lähemalt tuttavaks. Ööbisime Pärnus Lõuna hostelis.
Järgmine päev algas Pärnu ekskursiooniga. Ja kohe pärast seda sõitsime Torisse ning külastasime sealset Tori põrgut. Eriti meeldis meile Paide ajamuuseum. See oli väga huvitav. Kui jõudsime Tallinnasse, siis avanes meil võimalus tutvuda pealinna ühe parima hotelliga Swissotel Tallinn. (30-korruseline hoone!) See ekskursioon oli tähtis ja kasulik meie jaoks. Ekskursioon toimus vene keeles, mis oli väga meeldiv ja meile oluline, sest aitas kõigest paremini aru saada. Tutvustati hotelli ruume, töökorraldust ja iga töötaja kohustusi.
Reis meeldis meile kõigile väga, oli hästi korraldatud ja sündmusterohke.
Suur tänu Narva Kutseõppekeskusele, Argo Kirsile; Anneli Manglusele ja Juri Gerzanitšile võimaluse eest huvitavalt täeindada oma teadmisi ja oskusi.